01 April 2022 - Het was echt ! ... dus geen aprilgrap !

Wie had dat gedacht, sneeuw voorspellen op een dag als 01 April !
Niemand kon het loven, dit was duidelijk een aprilgrap.

Maar niets was minderwaar, de vrijdag morgen lag er in de tuin een sneeuwtapijt van ongeveer 3 centimeter.
Slechts één dag, tegen de avond was alles weer weg.


Ik heb er snel enkele beelden van geschoten is altijd mooi om zien.


Ook mijn grote mechanische uil, die bij wind met de vleugels slaat, liet deze nu naar beneden hangen door het gewicht van de sneeuw.


En daar de tuin toch al grotendeels was opgekuist en de treinen al konden rijden, kon ik me niet meer houden en heb stiekem toch maar enkele stellen buiten gehaald en laten rijden in de sneeuw, wat trouwens jaren geleden was.


 Wel dom van mij dat ik daar geen foto's van heb gemaakt, maar gaf toch weer een voldaan gevoel, al was ik weer blij dat alles terug binnen stond en ik weer in de warme huiskamer kon plaats nemen, want het was te koud buiten ! ( daardoor ook die foto's vergeten te nemen ! )

Geen opmerkingen: