Een voorstel voor deelname aan "Open Monumentendag 2021"

Onlangs werd ik gecontacteerd door de dienst "Toerisme" van de stad Lokeren, die mij een voorstel deden om deel te nemen aan :
" Open Monumentendag 2021 ".

Zou dit jaar als thema "Het spoor" dragen en zou doorgaan op 12 September 2021.
Normalerwijze zullen er nog bepaalde regels en beperkingen gelden, tijdens deze corona-crisis, zodat we niet zullen kunnen werken zoals we gewoon zijn.
Zo kunnen we onze bezoekers geen gezellige zitplaats met tafel aanbieden voor een leuke babbel met eventueel een hapje en een drankje.
Een ganse reeks extra maatregelen die opgelegd zullen worden zijn dan ook onvermijdelijk.




Alles bij mekaar ziet het er echt niet zo aantrekkelijk uit, niet voor ons maar evenmin voor onze bezoekers.
Ik ben nog in onderhandeling van de Toeristische Dienst van Lokeren om de praktische kant nader te bespreken.
Toch heb ik wel mijn twijfels en ben ik op dit ogenblik eerder geneigd om dit feest in mineur niet te laten doorgaan.
Mijn beslissing moet gekend zijn tegen 15 Juni 2021 ..... we zien wel !!!

 

Geen opmerkingen: