Nieuwe problemen voor Minidom

Opnieuw extra werken in de tuin !
Nu wordt er een nieuwe afsluiting voorzien rondom ons afdak.
Meer bepaald een afsluiting met een stevig zeildoek met een overgroot deel aan doorzichtig raam- of ruitdoek.


Dit moet ons de gelegenheid geven om weerstand te bieden aan de voortdurende weergrillen zoals wind en regen.
Zo kunnen we dan weer een langere tijd van ons terras genieten in normale omstandigheden, ook in het tussenseizoen.
We kunnen dan ook op een snelle en eenvoudige wijze alles opgooien indien gewenst, dus zeker geen systeem "veranda".


MAAAAAAAAAAAAAAR !!!!!!!!!!!
Mijn treinbaan loopt net voor mijn terras en zelfs een de linker kant rond de terraspaal.


Bij mijn bedieningspaneel staat de zitplaats ook in de weg voor het tentzeil.


Dus zullen er weer flinke aanpassingen moeten gebeuren, om in de eerste plaats een vaste boord aan te leggen waarop het tentzeil kan worden vastgemaakt en vervolgens zullen er een aantal ingrepen moeten gebeuren in de spoor-aanleg en bij het bedieningspaneel.


 En zo komt er maar geen einde aan de werken en zal er opnieuw een stevige tand moeten worden bijgestoken om alles in orde te krijgen tegen deze Zomer, zodat er weer kan worden gereden.
Ik hoop steeds meer naar rustiger tijden, gezien de leeftijd hier steeds meer zijn rol begint te spelen, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde.
Ik hoop alvast snel op betere tijden !

Geen opmerkingen: