Heel eigenaardig !

 Wat doe ik fout ?

Mensen die speciaal bij mij komen aanbellen of toevallig passeren en op dat ogenblik erg geïnteresseerd lijken voor mijn treinentuin, maar het spijtig vinden dat er op dat ogenblik geen bezoek kan plaatsvinden en er ook geen treinen kunnen rijden.
Ik geef ze dan meestal een adreskaartje van "Minidom" met de mededeling dat ze gewoon een E-mail sturen met de vermelding dat ze interesse hebben in een bezoek.
Zo kan ik ze dan in mijn lijst opnemen en bij de eerstvolgende gelegenheid ook uitnodigen om te komen kijken.

Blijkbaar doe ik hier iets fout of vraag ik te veel, want die mail ontvang ik bijna nooit !
Heel spijtig dus, want een "Opendeur" komt er niet meer in de toekomst, alleen door deze uitnodiging kan je nog uitzonderlijk een bezoek brengen aan Minidom, zelfs vergezeld van kinderen, collega's, vrienden of familieleden.
Je kan er dus een uitzonderlijke familie-uitstap van maken, laat me dan, na uitnodiging, gewoon weten met hoeveel personen je wenst langs te komen en er wordt een regeling getroffen.
( het Max. om tegelijkertijd binnen te komen voor een groep was altijd 40 personen, dus dat is al een flinke familie of vriendengroep ! )


En misschien heel belangrijk :
De toegang was en blijft altijd GRATIS !!!










Waar blijken die E-mails !!!

Geen opmerkingen: