Opendeur-Weekends en bezoeken aan Minidom vanaf 2022.

Even vooruitlopen op 2022 - Opendeurweekends !

Ik ga meteen klare wijn schenken.
Het is nu al duidelijk te merken dat we nog een lange tijd gaan moeten rekening houden met dat vervelende corona-beestje en dus op alle mogelijke manieren onze vrijheid zullen moeten blijven inperken en steeds maar met nieuwe beperkingen zullen moeten rekening houden.


We nemen dus nu al het volgende besluit :

GEEN Opendeur-Weekends meer voor het grote publiek vanaf 2022.

( vraagt te veel voorbereiding op lange termijn, terwijl beperkingen inzake Corona altijd op het laatste moment komen en dus gewoon alles kunnen dwarsbomen, met alle gevolgen van dien )


We kunnen nog enkel uitzonderlijk ingaan op afgesproken bezoeken in beperkte groep, zoals in het verleden, voor verenigingen, fietsers, e.d.
( In principe tussen 15 en 40 personen )

Afspraken schriftelijk te maken ( E-mail ) minstens 1 maand voor het gewenst bezoek in de periode van Juni tot September.
( In September zou dan ook nog uitzonderlijk een Nocturne tot 22.00 uur kunnen worden aangevraagd )


Ik blijf bij mijn standpunt, dat ik in Januari 2022 een definitief besluit zal bekend maken, maar ik kan nu al mededelen dat er aan deze beslissing nog weinig zal veranderen.
 

Geen opmerkingen: